Kamis, 19 November 2015

Pemulihan Home Untuk Ketua Kutu - Apa yang perlu Adakah Apabila Anak Anda Membawa Utama Rakan yang tidak diingini!

Pemulihan Home Untuk Ketua Kutu - Apa yang perlu Adakah Apabila Anak Anda Membawa Utama Rakan yang tidak diingini!

Kutu adalah masalah biasa bagi kanak-kanak berusia 3 hingga 12 tahun. Itulah sebabnya ubat rumah untuk kutu adalah harus tahu kerana setiap ibu bapa. Walaupun kutu tidak berbahaya, ubat rumah untuk kutu boleh membantu dengan gatal dan radang kulit kepala yang satu pengalaman kanak-kanak yang dijangkiti.

Kutu juga mudah berjangkit dan boleh memberi kesan kepada orang lain di rumah. Ubat rumah untuk kutu boleh membantu mencegah menggaru yang boleh menyebabkan kerengsaan kulit dan juga jangkitan bakteria.

A kutu kepala adalah kecil, serangga parasit bersayap yang hidup di rambut manusia dan memakan darah diambil dari kulit kepala. Darah yang disediakan adalah amat kecil dalam jumlah tetapi kutu boleh menyebabkan kerengsaan, yang terdiri daripada sederhana kepada teruk. Apabila anak anda sentiasa menggaru kepalanya atau mengadu kulit kepala sentiasa gatal, ini harus memberi isyarat kepada anda untuk kemungkinan kutu.

Terdapat banyak rawatan untuk kutu seperti syampu berubat, krim, dan losyen. Terdapat lebih daripada persediaan kaunter yang ada dan ada beberapa yang menggunakan preskripsi daripada doktor.

Terdapat juga ubat-ubatan rumah yang berbeza untuk kutu. Satu ubat semula jadi adalah lebih baik untuk mencuba pertama kerana ini adalah lebih selamat untuk anak anda.

Salah satu ubat semula jadi adalah dengan menggunakan jus bawang. Ekstrak jus dari bawang dan memohon ini kepada akar rambut dan kulit kepala. Tinggalkan jus selama 3 hingga 4 jam kemudian bilas rambut dengan syampu untuk menghapuskan kutu yang mati. Kandungan sulfur jus bawang akan membunuh kutu. Adakah ini selama tiga hari berturut-turut sebagai telur kutu tidak akan dikeluarkan semasa rawatan awal.

Terdapat lain-lain ubat semula jadi untuk kutu. Sebagai ibu bapa, mengetahui ubat atau dua untuk kutu boleh benar-benar berguna supaya anda boleh merawat anak anda dengan segera dan mencegah penularan daripadanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar